neafriis

Alla inlägg under maj 2011

Av Linnea Friis - 3 maj 2011 07:53

Det blir lite snabb inlägg idag eftersom att börjar lekionen nu snart.


Outfit idag!


Topp - Kapphal


Leggins - H&M


kofta - MQ 

Av Linnea Friis - 2 maj 2011 20:10

Nu är det måndags mys och jag sitter i soffan och kollar på "mamma söker bo"

det är inte så roligt men sen kommer ett program jag gillar.

har bakat en kladdkaka som jag ska ha för mig själv haha!

men ska fortsätta se på programmet.

ha en "kladdig"fredag!



   

Av Linnea Friis - 2 maj 2011 14:18

Hej!

Är i skolan och den är slut snart, Gött!

håller på och lyssnar på musik och har boringg men vi slutar nu snart ändå.

när jag kommer hem ska jag äta en macka och drika något sen ska jag plugga

till No provet och lite engelska också.

På söndag ska jag åka på träning och sen åka till liseberg direkt efteråt

ska träffa elisa, elli och clara där och så kanske göra killar från våran klass

kommer med och en person till.

Sen vid 7 ska en av mina tjejor ha dansuppvisning på liseberg ska bli kul att

se henne dansa.


failad jag. 

Av Linnea Friis - 1 maj 2011 12:36

Hej!Sitter i bilen påväg upp till träningen jo så ni förstårså mobilbloggar jag idag för att hade inte tid att bloggapå min mac så ja.Idag ska jag träna som jag har sagt och sen ska jag hemoch ta en dusch, gå ut med baily och sen vet jag inte riktigt.Vad ska ni göra idag?

Ovido - Quiz & Flashcards