neafriis

Alla inlägg under april 2011

Av Linnea Friis - 29 april 2011 16:05

 

Av Linnea Friis - 28 april 2011 12:23

såå tråkigt att sitta och vänta på att mamma ska hämta mig

men jag har tid lite gran och sitta och blogga och vara inne på facebook.

ska till läkaren nu snart väntar bara på att mamma ska komma och hämta

mig, tog med mig 3 godisbitar från mitt skåp så jag har något att göra

medans jag väntar sen ska jag hem till min lilla bebis och sitta o plugga.

sån är jag!


 

Av Linnea Friis - 28 april 2011 10:28

Hej!

Är i skolan nu och har svenska tråkigt inte mitt favo ämne precis.

Idag ska jag till läkaren klockan 1 och sen ska jag hem och plugga lite

det är NO prov nästa vecka och m¨åste plugga hårt nu har inte

pluggat så hårt förut så jag har inte fått godkännt men ska få det nästa vecka

jag fick ett brev från JB gymnasiet och dem sa att dem har ett gymnasium i Möhndal

som ska vara bra men dem har inte den linjen jag vill gå på där

men dem kanske ska få det om 2-3 år.

Vad vill ni gå på för linje?

Av Linnea Friis - 27 april 2011 22:06

Nu vill man ju ha sommarlov fast man har ju haft ett ganska långt påsklov

men ändå, längtar till sommaren  

idag har jag vart i skolan och det var jättetråkigt men hoppas det blir lite bättre

imon, ska upp till läkaren imon ska ta mitt långtidsvärde och massa andra saker.

Har bestämt att jag ska gå ner i vikt lite hade tänkt att träna lite oftare då och

då min ziperall dräkt kommer denna veckan eller så kommer den nästa vecka

vilket som helst men längtar tills jag får den.


Ska konfiemera mig till hösten och vet inte vilken kyrka jag ska gå i antagligen

Fiskebäcksmisionskyrkan (den röda) eller älvsborgskyrkan vill helst

gå i älvsborgs kyrkan men problemet är att lägret där börjar tidigt och det är

i ungefär 5-6 dagar ända borta i Skara och mamma låter inte mig vara borta så länge

typiskt jag som hade sett framimot det♥


Av Linnea Friis - 25 april 2011 21:38

Ska välja låt till Stardust och kan inte välja mellan dem här två låtarna?

Vilken ska jag välja?????

Av Linnea Friis - 25 april 2011 09:46

Hej!

Håller på att göra iårdning mig för jag jag ska till liseberg idag med mina två tjejor

ska bli så kul, håller på och pratar med en av dem nu på skype.

Vi ska åka balder, kanonen, uppswinget, Colorado, lisebergsbanan men mer

och så kommer vi kanske äta lite saker och spela.

Vad ska ni göra idag?


Ska köpa guldpass också är såå glad:D


 

Av Linnea Friis - 23 april 2011 11:03

Idag är det Påskafton och ni vet vad det betyder....

vara med familjen, äta MYCKET godis, måla påskägg, baka påsktårta.

men ska bara ta det lugnt idag, eftersom det är påskafton idag så kommer

jag inte blogga på hela dagen det blir bara det hät inlägget men imon kommer jag berätta hur det var och sånt.

Men vad ska ni på Påskafton?


 

Ovido - Quiz & Flashcards