neafriis

Direktlänk till inlägg 10 augusti 2011

Grått Och Trist, Men Vad Är Det Jag Ser, En Solstråle

Av Linnea Friis - 10 augusti 2011 13:36

Snart kommer Anders syster hit till oss och fikar det ska bli kul, Elton deras hund följer också med, har ni sett Elton kan ta lite bilder medans dem är här och lägga ut sen, ska till pappa på fredag så jag kanske tar med mig datan eller så gör jag det inte får se hur jag gör men tror jag inte tar med den.


Linnea // Vad ska ni göra idag? 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea Friis - 10 augusti 2011 20:40

Heej!¨ Jag har en ny blogg nu http://neafriis.devote.se/ jag vet att jag byter men det har hänt något på denna bloggen så jag kan inte ha den längre men jag kommer blogga på den nya, men jag har kvar denna ifall jag skulle ändra mig, vi vi ses på m...

Av Linnea Friis - 10 augusti 2011 17:05

Denna filmen är bara så rolig den kanske inte är så bra men den är rolig + islutet gör dem ett JÄTTE svårt cheer stunt som men inte får, fast dem SÄTTER den och det är så coolt! ...

Av Linnea Friis - 9 augusti 2011 14:04


 

Av Linnea Friis - 8 augusti 2011 23:20


    Linnea// Gissa vad det är för låt?

Av Linnea Friis - 8 augusti 2011 22:12


Hej!Nu är det inte långt kvar på sommarlovet bara 2 veckor kvar sen börjar skolan, inte rätt så kul men ändå kul  , för att dem sista veckorna brukar vara tråkiga för man har nästan inget att göra så det ska bli kul att få träffa kompisarna igen och ...

Ovido - Quiz & Flashcards