neafriis

Alla inlägg under maj 2011

Av Linnea Friis - 30 maj 2011 17:00

Hej!

jag har inte bloggat på hela dan idag för att jag har varit inlagd på sjukhus.

det är en ganska lång historia så jag tar en sak i taget.

Det började med att jag inte kunde sova igår och då tog jag ett prov då låg jag på 22,5.

i bldsockervärdet och så tog vi keton prov också och då låg jag på 4,3 och jag var på gränsen till att få syra förgiftning och det är jätte farligt när man är diabetiker man kan dö väldigt fort

om man har otur.

och så åkte in till akuten och så fick jag ligga där hela natten till just nu.

så jag kom hem nyss om ni undrar!

vet ni vad diabetes är?


 

Av Linnea Friis - 29 maj 2011 18:33

Det var ganska kul idag var trött och sånt så var inte på hugget direkt.

men håller på och tar av mig sminket nu och ska bara ta en liten dricka och sen lägga

mig i soffan har huvudvärk så är ganska trött nu.

Men tog lite bilder från idag

det kanske inte blir något cheer dans lag till hösten och jag som ville börja i det

så jag tänkte att jag övar på alla stegen i sommar ifall det skulle vara något

sånt lag till hösten men om det inte är det så slutar jag och börjar i

streetdance istället här i frölunda tror jag och så ska jag börja i kampsport och sång

lektoner så det blir mycket.


blev lite sne men kolla på sidan då haha!!!!!

      

Av Linnea Friis - 28 maj 2011 17:48

Hej!

ska gå till elin nu på  tjejkväll  hinner inte säga så mycket men ses senare!

kommer hem med foton.


   

Av Linnea Friis - 28 maj 2011 14:00

Har bakat världens godaste mockar bitar såå goda.

lyckades verkligen denna gången, ska fira mors dag idag eftersom

jag har uppvisning imon hela dagen så vi firar mors dag idag istället.

ska upp til momo och mofa sen och dricka och fika tar lite bilder också

kanske.!



   

Av Linnea Friis - 27 maj 2011 21:46




 

    

Av Linnea Friis - 27 maj 2011 09:06

Tjolahopp!

är i skolan och har gympa fast jag har inte det direkt sitter med clara och celine

inne i omklädnings rummet sen har jag matte och sen lunch.

sen ska jag till sjukgymnasten efter bamba och sen ska ajg åka och köpa den där vita

toppen ni vet som jag ska ha på skolavslutningen eller så åker jag till

ebbes hörna och ser om det finns någonting där men vill verkligen ha

den vita toppen som finns på H&M.

vi har skolavslutningen om 3 veckor den 16:e juni.

När har ni skolavslutning?


 

Av Linnea Friis - 26 maj 2011 21:18

Hej!sitter i bilen påväg hem från träningen det var ganska kulidag, tja det är ju inte kul och sitta och kolla på när demandra tränar.Vill inte sitta på bänken på RM villVara med på mattan, men sånt är livet det händer såntIbland får stå ut.På söndag är det sommaruppvisning i Möndhals sport hallni som vill komma här får ni mer info om uppvisningenwww.gco.nu länk till uppvisningen tider står det allt omHoppas någon kommer?!

Ovido - Quiz & Flashcards