neafriis

Alla inlägg under maj 2011

Av Linnea Friis - 12 maj 2011 10:06

Hej!

har vart hos tandläkaren nyss och sitter och bloggar lite

Vi har svenska nu men vi slutar om en halv timma och fem min.

Idag har jag fortfarande jätte ont i foten, kan inte gå ner för trappan i skolan

får jätte ont då, men jaja man får stå ut några dagar.

Idag har jag träning men ska inte träna bara kolla på så får jag träna hemma istället

lite gran.


Men ska gå nu♥


 

Av Linnea Friis - 11 maj 2011 16:25

Rösta eller inte! 

Av Linnea Friis - 11 maj 2011 14:57

Heej!

Nu sitter jag och äter en kokosboll som jag bakade igår.

Jag vet vad det är för kön på baby´n  

Vill ni veta......?, det är en TJEJ, en liten liten tjej gud så glad jag blir.

har alltid vetat att det var en tjej, oh my good! hur ska jag vara barnvakt åt

2 st busungar..? haha skoja bara.

När jag kom hem nyss så råkade jag trampa snett med foten över en liten växt eller sten eller

vet ej vad det var, men jag har jätte ont nu och tror jag har stukat foten.

Ohh noo.... jag har ju träning imon, nej, hoppas det går över till imon shet asså.

det är bara 3 veckor kvar till RM längtar sååå!


 

Av Linnea Friis - 11 maj 2011 10:42

 


 


 


 


 

Av Linnea Friis - 10 maj 2011 17:59

Har nyss ätit middag och ska snart ut och springa lite.

idag har jag vart i skolan och det var ganska segt, men jag blev klar

med min T-shirt på slöjden idag den blev jätte fin.

Vad har ni gjort idag?


Och jag bakade chokladbollar idag när jag kom hem.

dem blev jätte goa och smarriga, imon är det gympa på morgonen

orkar inte!


    fin va<3

Av Linnea Friis - 8 maj 2011 21:41

Ska sova nu snart ville bara göra ett litet inlägg från idag.

Jag var på träningen idag och det var ganska jobbigt men kul, sen så åkte

jag mamma och anders in till stan och åt på Mc Donald´s tog en liten chees-burgare

och pomesfrites (vet ej hur de stavas?), sen skjutsade mamma mig in till

liseberg och där mötte jag upp elisa och en annan, sen gick vi till Burger King för att

elisa hade inte ätit när jag kom så då gick vi dit först.

och sen kom elli och clara dem hade varit på ett annat ätar ställe

sen åkte elli,elisa och clara Uppswinget 2x, och elli, clara

åkte Atmos-fear men inte elisa och jag.

sen så ja åkte vi andra saker....osv, men sen så gick vi till min kompis dansuppvisning,

Tyckte hon var jätte suktig och gruppen innan också.

Och orkar inte prata mer om det gör det imon eller så.

Men en glad nyhet?

Jag vann på Dumle/Geisha choklad hjulet, inte illa va?


 

Ovido - Quiz & Flashcards