neafriis

Alla inlägg under maj 2011

Av Linnea Friis - 26 maj 2011 17:36

Hej!

ska sticka nu snart till träningen ville bara göra ett litet kort inlägg först.

mon så ska jag till skolan och efter det sk jag till sjukgumnasten och sen ska mamma

och jag åka och köpa en topp till mig som jag vill ha på skolaavslutningen

den är fin lägger ut en bild på den.

Men ska dra nu!


Hejdå!

 

Fin va elelr vad tycker ni?

Av Linnea Friis - 26 maj 2011 13:03

Ni vet dem vita jeansen jag köpte igår jag skulle köpt en topp

till den men han inte igår så jag gick in på nätet lite nu och hittade många snygga

toppar men vilken tycker ni att jag ska ha till jeansen.

Anteningen ska jag ha dem vita jeansen eller en klänning men vad tycker ni?????


. 

 

 

 

 

 

 

 


Klänningar:


 

 

Det kanske finns på New yorker också??

Av Linnea Friis - 26 maj 2011 12:36

Hejsan svejsan!

har NO lektion nu håller på och kollar på en film som finns på SLI

det är en film om mekanik tråkigt tror jag  

ska på träning sen sen på söndag är det sommar uppvisning ska inte stå

på mattan för har inte blivit bättre i foten än men hoppas jag blir det rätt så snart.

Sen nästa vecka är det RM i Malmö ska bli så kul men ska inte fortarande vara med på

mattan JÄTTE tråkigt tycker jag men ska ta medalj och sånt.

Önskar dem all lycka till Sabres.


ska till torget imon med mamma och köpa lite kläder till skolavslutningen

och present till mina kompisar som ska ha tjejkväll imon ska bli kul!

  Har inte tagit bilden!

Av Linnea Friis - 25 maj 2011 21:54


  

Av Linnea Friis - 25 maj 2011 16:23

Ska åka in till stan med mamma sophia och mammas veninna.

ska bli kul ska köpa converse som bara kostar 100 kr det är ett bliiligt ställe

men ska åka nu ses sen!


 

Av Linnea Friis - 25 maj 2011 08:16

Hejsan!

Håller på och bäddar sängen och borstar tänderna.

har gymnastik idag på morgonen gillar inte det inte just på morgonen

men ska ändå inte vara med så det gör inget hehe  

Idag när jag kommer hem ska jag blogga pytte lite och så ska jag gå ut med baily

och och och laga middag det är rätt kul att göra det faktiskt.

men ska ta och gå till skolan nu!


Hejdå♥

Outfit:

Jeans - H&M

Linne - Gina Tricot

Topp - H&M

Halsband - MQ

 

Av Linnea Friis - 24 maj 2011 20:48

Tjaba Tjena!

håller på och kollar på Mr.Ben nu med familjen älskar mr.ben

Gör ni det?

Imon ska jag till skolan och har gjort lite matte idag och så ska jag göra matte imon också.

jag ska äta en bulle nu och dricka något varmt.


men måste säga Hejdå!

Outfit imorgon:

Leggins - H&M

Linne - New Yorker

Topp - Monki

 

Av Linnea Friis - 24 maj 2011 14:27

Ligger i soffan och är sjuk har lite feber och ont i halsen.

får se om jag kommer imon till skolan, jag måste bara se Pirates of the Carrebian

det rämmande landet (eller vad den nu heter)

men den verkar jätte bra, har bakat en kladdkaka idag och den var smarrig!


My heart id made of CHOCOLATE   

Ovido - Quiz & Flashcards