neafriis

Alla inlägg under maj 2011

Av Linnea Friis - 7 maj 2011 20:53

Hej!

har varit uppe hos momo och mofa och ätit middag nyss.

nu ska jag gå och duscha och sen sätta mig vid tv med mami och sophia

och se på Ana Gina Show.

Idag har jag vart ute på frölunda och handlat en snygg topp som jag såg på

Gina Tricot, sen var vi på ICA och där var det vad kan man säga en slags "fest".

för att ICA har gjort om buktiken så det var en liten fest där.

men ska gå och sätta mig i soffan nu och se på Ana Gina Show!


 

Av Linnea Friis - 5 maj 2011 17:14

Hej!

Ska på träningen nu snart ville bra göra ett litet inlägg innan jag åker nu

ska äta nu och så ses vi sen när jag kommer hem!

Ciao :D


 

Av Linnea Friis - 5 maj 2011 15:56

Hej!

Sitter och bloggar lite nu ska åka till träningen om 2 timmar.

ska öva lite nu på programmet innan jag åker och sånt, ska ha min

ziperalloverall på mig dit.

Vi ska hämta upp Meri på vägen till träningen hoppas jag, för hon var borta

förra veckan hon var på konfimationsläger men tror hon ska komma idag.

Som ni ser på min blogg så kanske jag har lagt ut dem mesta inläggen med kläder

och sånt, jag vet vad ni tänkte, Hon är helt kläd galen?

haha, ja vet jag är klädgalen men jag får typ inte köpa några kläder

ska försöka spara lite oftare.




         

Av Linnea Friis - 4 maj 2011 15:57

Inte min bästa men jaja.

 

Av Linnea Friis - 4 maj 2011 15:10

Min ziperall är här, den är fräsch, snygg, underbar och bara för mig.

Den är mörkrosa ocg stor och mjuk shit vad jag har längtat så länge på den

och äntligen är den här.

Idag ska jag plugga massor till NO provet som är imorgon och nu ska jag äta en

macka och sen slappa lite.


 

Ovido - Quiz & Flashcards