neafriis

Direktlänk till inlägg 5 augusti 2011

Ny Dag Ny Månad

Av Linnea Friis - 5 augusti 2011 14:23

Har vart på torget nyss och köpt en topp (Gina Tricot) och ett linne från New Yorker jag behövde en topp så jag bad mamma att hon kunde köpa den till mig, jag använde hund blicken för att få mamma till det hehehe  

idag ska jag inte göra så mycket det regnar och är mulet så jag tar det bara lugnt idag och får se hur det blir imon. men ska ta och gå o äta lite lunch nu.


Ciaodå!


Linne New Yorker - 49,00 kr



Bh/topp Gina Tricot - 75,00 kr    


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea Friis - 10 augusti 2011 20:40

Heej!¨ Jag har en ny blogg nu http://neafriis.devote.se/ jag vet att jag byter men det har hänt något på denna bloggen så jag kan inte ha den längre men jag kommer blogga på den nya, men jag har kvar denna ifall jag skulle ändra mig, vi vi ses på m...

Av Linnea Friis - 10 augusti 2011 17:05

Denna filmen är bara så rolig den kanske inte är så bra men den är rolig + islutet gör dem ett JÄTTE svårt cheer stunt som men inte får, fast dem SÄTTER den och det är så coolt! ...

Av Linnea Friis - 10 augusti 2011 13:36


Snart kommer Anders syster hit till oss och fikar det ska bli kul, Elton deras hund följer också med, har ni sett Elton kan ta lite bilder medans dem är här och lägga ut sen, ska till pappa på fredag så jag kanske tar med mig datan eller så gör ja...

Av Linnea Friis - 9 augusti 2011 14:04


 

Av Linnea Friis - 8 augusti 2011 23:20


    Linnea// Gissa vad det är för låt?

Ovido - Quiz & Flashcards