neafriis

Alla inlägg under maj 2011

Av Linnea Friis - 17 maj 2011 09:43

 

Åh, asså jag älskar Paris det är verkligen min "Dröm Stad" vill åka dit!

Ska kanske åka dit om 2 år eller nästa år.

Hoppas vi åker dit någon gång älskar verkligen Paris, fast man vill ju

åka upp i eiffeltornet.

Tycker inte ni att Paris är vackert?

Av Linnea Friis - 16 maj 2011 22:45

 

           

Ellos <3

Av Linnea Friis - 16 maj 2011 22:30

Hej!

jag ska egentligen sova nu men kan inte det så gör ett snabbt litet inlägg nu.

Idag har jag vart i skolan och det var lite segt i slutet på lektionerna,

men när jag kom hem så åt jag en kokosboll som vi hade kvar i kylen.

På torsdag har jag orgientering i Skatås, tycker inte det är så kul

men måste man, så måste man.

Den 29 maj har jag uppvisning i Möndhals sport hall, ni som vill komma får komma

och det kommer vara fika, t-shirtar sport kläder som säljs och så klart massa

massa uppvisningar.

Hoppas verkligen någon kommer och vill komma, vill ni veta mer info får ni

skicka ett meddelande till på på facebook eller på min mailadress

Sweet_1997@live.se!


 

Av Linnea Friis - 14 maj 2011 12:13

Nu ska jag spela lite gran och sen ska jag baka vaniljhjärtan (det kommer inte bli direkt med hjärtan form) men det kommer smaka som vaniljhjärtan hehe.  

Kommer göra film på det också så ni kan se ad jag har gjort, sen ska jag kanske gå ut

ta lite kort och sånt, ska bli kul!

Imon är det träning och vet inte om jag ska träna eller inte, har fortfarande

ont i foten lite gran men kanske kan vara med på vissa saker.

En nyhet som jag tror ni kommer att gilla?


Jag ska anmäla mig till Talang 2012 nästa år håller på och övar på en låt som

jag verkligen gillar och som jag ska sjunga u audition (vet ej hur det stavas)?!

Ska kanske åka in till NK någon dag och så ska jag bli sminkad av en

mamma känner ♥


 

Av Linnea Friis - 13 maj 2011 21:52

Åhhh.....

har så svårt att välja, vet inte vad jag ska börja i.

Ska jag sluta i cheer och börja i street-dance istället, eller ska jag gå kvar

och börja i cheer-dance som jag håller på med nu (vanlig cheerleading??

Det är så svårt, men jag ska testa på till hösten i cheer-dance om jag tycker det

är kul så stannar jag kvar eller om jag tycker att det är förmycket med tävlingar och sånt

så fortsätter jag inte då börjar jag i street-dance istället.

Vill verkligen satsa på musicken för ni vet ju jag älskar ju att sjunga, Itīs My Life

OMG....Gud sååå svårt det är???????

Vad tycker ni?


 

Ovido - Quiz & Flashcards