neafriis

Alla inlägg under juni 2011

Av Linnea Friis - 30 juni 2011 22:52

Hej!

Ska snart gå och lägga mig men är inte trött eller jo jag är trött men jag vill inte gå och lägga mig fast jag är ändå inte trött....eller...ja...äsch sak samma?, idag har jag vart med elin i sisjön och vi hade jätte roligt vi byggde med sophia och det gick sådär men ändå...

vi var grymma

och så byggde jag och sophia enmannat bygg det gick också sådär men jaja man lär sig med tiden, jag har lärt mig dansen från Hannah Montana The Movie "Hoedown Throwdown" låten det gick ganska fort att lära sig den jag kan också lära ut den när jag har fått lite mer koll på stegen i dansen kan den inte riktigt men börjar lära mig den men vet vilka steg man ska ta.

Imon vet jag inte vad jag ska göra för att det blir lite mulet ute imon så jag åker nog till pappa och har lite myskväll vi har så roligt på våra myskvällar, har Världens Bästa Pappa även om jag inte träffar honom så mycket så vet jag att han är den mästa Mys-pappan jag kan ha.

Det var några som frågade mig om dem fick gästblogga på min blogg och det får ni men en sak - jag vill helst att det ska vara någon som står närmast mig en vän exempelvis.

Så ni får gästblogga för mig!


Bild från idag laddar upp resten imon! 

Av Linnea Friis - 30 juni 2011 12:23

Outfit Idag 


Linne -Cubus


Jeans - Ebbes


Skor - skopunkten


Bikini - New Yorker

Av Linnea Friis - 29 juni 2011 00:13

                      

Av Linnea Friis - 28 juni 2011 15:43

Hej!

kom precis hem har vart och badat i sisjön och nu ska jag ut på terassen och sola lite

ska åka och bada igen sen vid kvällen ska bli så kul, och i helgen ska ajg åka till Lapposand (vet inte hur det stavas) och bada det är jätte fint vatten där och så ska vi hälsa på mammas andra kusin Mia som bor tvärs över Lapposand vid holmen det är jätte fint där, dem har tillock med en egen brygga som jag kan hoppa ifrån det är jätte kul där.

Och så ska vi åka till stockholm någon gång i Juli eller Augusti längtar så,

skulle igentligen vart med elin just nu men jaja.


Här är lite bilder från idag!

 

Av Linnea Friis - 27 juni 2011 16:26

Jag har väntat så sjukt länge på att få bada i havet/en sjö, det blir fösta gången på hela sommaren

mamma jag sophia och anders ska åka till Sisjön lite senare och vi ska grilla vi äter middag där åhh längtar och så ska vi åka till marsstrand eller inte marsstrand men det hette något annat.

ska bli så kul 


sitter och ser på Magi på wavarly place den serien är jätte bra och shake it up är också

jätte bra, var ute nyss och tog lite kort tog ett på när jag hjulade, när jag satt i spagat och när jag hoppade en "serie- hopp- tubling" den blev jätte bra.


 

Av Linnea Friis - 27 juni 2011 16:21



    

Av Linnea Friis - 27 juni 2011 09:44

 

Kommer du fortsätta i cheerleading?

Svar: Jag ska testa på i Panthers men tror inte jag ska fortsätta.


Vem är din bästa vän?

Svar: Ellinor=D


Kan du skriva/säga 10 sanningar om dig själv?

1. Jag har diabetes

2. Jag ser ful ut när jag är morgon vaken.

3. Jag är söt när jag är sminkad och sånt där.

5. Jag har aldrig åkt Atmosfear på liseberg.

6. Jag är dålig på att åka skateboard.

7. Är bra på att åka vaveboard (vet ej hur det stavas)

vet inte mer.


Vilka bloggar läser du?

Svar: Kenzas, Ellis, Elisas, Elins, Rebeccas och många fler.


Har du haft ett seiöst förhållande?

Svar: Nej


Vad brukar du göra på kvällar när du är ledig?

Svar: Är hemma med familjen och har myskväll ser på desperate.


Umgås du med killar?

Svar: Ja lite


Hur många bloggar har du haft innan denna som du har nu?

Svar: 3 st


Kan du lägga ut mer videoinlägg?

Svar: Ja jag ska göra en video snart igen.


Bästa månaden?

Svar: Juli=D


Godaste snabbmat affären?

Svar: Jag äter inte snabbmat så mycket men jag väljer Mc Donald´s.


Snabba frågor


Nordstan/frölunda torg?

Svar: Nordstan


Dag/natt?

Svar: Dag


Morgon/kväll?

Svar: kväll


Ukraina/Ungern?

Svar: Ukraina


Skogsutflykt/båtutflykt?

Svar: båtutflykt


Jeans/jeansleggins?

Svar: Jeansleggins


åtta på morgonen/åtta på kvällen?

Svar: åtta på kvällen


Sjunga/cheer?

Svar: sjunga


Klackskor/flipflopp?

Svar: Klackskor



Vad är dem 5 viktigaste sakerna hos en kille?

1. Snäll

2. ta mig för den jag är

3.snygg

4.bra humor

5.finns där för mig när jag behöver honom.


Vem är den snyggaste killen i din klass?

Svar: Ingen


Vem är den snyggaste tjejen i din klass?

Svar: Vet ej


Favorit låt just nu?

Svar: Price Tag Jessie J & Pray Justin bieber


Hur många gånger har du badat i havet i år?

Svar: Zero (Noll)


Hur många gånger har du badat i badkar i år?

Svar: En


Hur många gånger har du duschat i år?

Svar: MångaXD


Hur många gånger badar eller duschar du per vecka?

Svar: Duschar - varanan dag  Badar alla dagar - mest i havet


Ovido - Quiz & Flashcards