neafriis

Alla inlägg under april 2011

Av Linnea Friis - 7 april 2011 16:06

Hej!

Håller på att tagga inför träningen har ätit en macka och druckit varm choklad,

ska äta köttfärssås och spagetti om 1 timma.

En av våra kanin ungar dog idag, var lite ledsen men inte så mycket

vi säjer kaniner nu om det är någon som vill köpa 6 st har vi,

2 honor och 4 hanar.


JIPPI, nu är det vår är så glad att inte behöva bära alla vinter kläder längre

men vi har haft ett skit väder på sistone dimma, regn, lite mörkt på himmlen

men det är ju vår väder och snart är det påsk längtar!!!


Gott!:)

Av Linnea Friis - 7 april 2011 10:32

Sitter här nu och kollar på barda jag vet kanske inte är så kul men lite

spännande faktiskt. Det är träning idag, vill inte gå på träning idag orkar inte

men måste ju.

Oh my good, det är bara en vecka kvar till påsklovet sååå skönt.

Orkar inte skola mer eller läxor.

Vad har ni gjort idag?


 

Av Linnea Friis - 6 april 2011 19:43

Hejsan!

Sitter och kollar på desperate houswives nu på episode 3.

vi i min familj är helt galna i den serien haha  

"Desperate housewives family" kan man kalla oss.

Idag i skolan hade vi engelska prov och det gick nog sådär hoppas jag blir

godkänd iallafall.

Imon är det träning igen och hoppas vi tränar på flickisar igen det är as kul

fast lite läskigt, förra träningen så stuntade vi och det var första gången vi gjorde en toss uppkastning det var as kul.

Men ska gå och titta färdigt på serien igen!


 

Av Linnea Friis - 6 april 2011 18:23


   








 



 



 


 



 


 



                     

Av Linnea Friis - 6 april 2011 12:30

Hej!

Väkommna till min nya blogg IGEN!

Jag vet att jag byter blogg helatiden och  ni kanske tycket det är jobbigt.

men jag lovar lovar lovar att behålla den här bloggen.

Ångrar verkligen att jag tog bort min gamla blogg men jaja.

Får börja om på nytt.

Hoppas ni kommer gilla den här också!


 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards