neafriis

Alla inlägg under april 2011

Av Linnea Friis - 13 april 2011 12:19

Är hemma fortfarande och ligger i soffan och snuvar inte kul.

kommer nog inte till skolan imon heller men kommer till cheer träningen

har inte så ont i halsen längre bara lite gran nästa vecka kommer min ziperall overall

åh, längtar vill ha den nu när man är förkyld och är hemma och snuvar hahaah!


Min halv lillebror kommer nästa vecka hem till oss han kommer alltid

varje år när det är påsklov, det var längesedan jag såg honom så

ska bli kul att få se honom igen ♥




    

Av Linnea Friis - 12 april 2011 20:05

Hej!

Sitter och kollar på halv åtta hos mig med min lilla baily bumman.

Idag när jag låg i soffan och var sjuk så kom hon och la sig bakom min nacke

det var jätte skönt att ha en varm mage runt nacken haha.

Jag och min ex pappa ska börja i familje karate en gång i veckan ska bli jättekul,

och det är friluftdag imon så jag kommer inte men jag kommer kanske på torsdag

och jag har träning på torsdag men kommer inte vara med och träna kanske kan vara med

på någotingmen kommer sitta och kolla på resten av träningen.


 

Av Linnea Friis - 12 april 2011 16:11


 


 


 


 


 


            

 
Av Linnea Friis - 12 april 2011 12:48

Nu startar jag en frågestund igen fråga på nu då bara.

ex. Hur gammal är du? Vad älskar du mest?

OBS! bara det inte är frågor som ni har ställt förut!!!

Av Linnea Friis - 12 april 2011 09:43

Hej!

ligger i vardagsrummet och är förkyld och ont i halsen får se om jag kommer imon till skolan.

vi har friluftdag imon och vet inte om jag kan vara med och delta men vill inte det.

Har ätit lite lunch nu och kollar på Top model, det är påsklov nästa vecka

vi har friluftdag imon och på fredag har vi studeidag och nästa vecka är det påsklov,

längter såå!

Vad ska ni göra på påsklovet?


Kollar på lite sommarkläder hittar inte så mycket men hittar lite.

min ziperall dräkt kommer nu snart gissa vilken färg.....

Okej, den är rosa tänkte beställa en grå men när jag såg den rosa blev jag kär

hahaah!!


 


   

Bilder från igår!:)


Av Linnea Friis - 10 april 2011 19:18

Vad tycks? möblerade om lite ville inte ha samma gamla vanliga rums sida.

:) 

Av Linnea Friis - 8 april 2011 13:12

Ser på en fredags film i skolan nu vi slutar 3 minuter över halv 2 idag

kollar på Growing up den är as rolig.

Måste ladda hem den.


 

Ovido - Quiz & Flashcards