neafriis

Alla inlägg under april 2011

Av Linnea Friis - 17 april 2011 18:10



    



 

Av Linnea Friis - 16 april 2011 18:29

Hej!

Har vart med en kompis nyss hon gick hem till sig för 3 min sedan.

Vi tog lite bilder och så åkte vi till ica och köpte lördagsgodis,

köpte bara en liten light choklad.

det var skit kul på tjejkvällen igår har inga bilder för kan inte ladda upp dem

på bloggen men kolla på min facebook så hittar ni dem där.   

Imon vet jag inte vad jag ska göra ska på träning och sen bara slappa.

men måste gå ska äta middag nu snart.


 

Av Linnea Friis - 16 april 2011 14:27

1. Vad ska du göra i sommar?


tja, jag ska nog mest vara hemma kanske åka till min brevkompis som bor i Dalarna

och paddla kanot vet ej mer.


2. Vad tror du bli inne att ha på sig i sommar?


jag tror att många kommer ha shorts i sommar och leggins tunna leggins

öhm... linne med jeans jacka och keps vet ej riktigt.


3. Kommer du fortsätta i cheerleading efter sommaren?


Jag vet inte jag tänkte söka till GCOīs cheer dans lag Tigers om jag kommer in så fortätter jag men om jag inte kommer in så gör jag det inte, tänkte börja i Karate då och gå på min sångcoach och kanske börja i streetdance.



Av Linnea Friis - 15 april 2011 18:14

Ska gå nu snart ska bara äta middag och packa ner lite fler saker.

Ni får se bilder imon som jag kommer ta idag, ska bli jätte kul.

Vi ska äta chips, ostbågar, godis, kakor, Toastmackor...Oj

nu kom anders ska dra ses imon!!


  Failat smile :P  

Av Linnea Friis - 15 april 2011 17:42

Hej!
Var på torget idag med en kompis innan jag åkte till frölunda så såg jag på

H&M s sida där det fanns en skjorta jag tyckte om som jag vit och blå rutig.

Jag letade runt i H&M men hittade inte skjortan så jag gick till New Yorker och

där hittade jag en skjorta som såg nästan likadan ut fast lite mer mörka blå

färger men den var snygg  

Nu är jag hemma och håller på att göra mig iårdning till elisas tjejkväll

ska sova över det blir bara jag elisa och elli som ska sova över haha

inte många men kul när man är tre också.


 

Av Linnea Friis - 15 april 2011 09:46

Sitter och äter lite frukost nu ska till elisas tjejkväll idag.

har fortfarande den där dumma förkyldningen, det har slot lock för mina öron

åhh vill inte vill inte.

Min lillebror kommer på måndag shit vad kul

nää ska nog gå och göra iårdning mig nu och göra det jag ska göra.

kommer hem med lite bilder sen i kväll kanske får se.

En liten överaskning.....Jag ska klippa mig denna veckan iii.


Min frukost idag bara en macka och ett glas apelsinjuice.:D 

Av Linnea Friis - 13 april 2011 13:58




      

Ovido - Quiz & Flashcards