neafriis

Alla inlägg under april 2011

Av Linnea Friis - 22 april 2011 12:47

Av Linnea Friis - 22 april 2011 12:14

Det är så skönt att det är varmt ute nu och alla bin och fjärilar börjar vakna till liv.

det är så fint ute

idag ska jag hjälpa mamma och städa huset och gå ut till kaninerna och baily.

håller på och laddar in bilder till datan och chattar lite med en kompis  

igår var jag och 2 av mina tjejor vid fiskebäcksbadet och tog kort det var jätte kul

och vi var där kanske i 1 timma, det blåste ingenting nästan och det var skönt.

Nej....nu vill man ju verkligen ha sommarlov i det här vädret som är nu

Eller vad tycker ni?♥


Idag kanske dem från Stardust ringer mig och säger att jag har gått med.

Gud...hoppas verkligen det för jag har väntat länge på en talangtävling som jag

kan vara med i.


Söt tjej ♥

Av Linnea Friis - 21 april 2011 16:21

Hej!

Ska snart cykla med två av mina tjejor och ta bilder nere vid badet.

ska bli kul, sitter och väntar på att min kompis ska ringa så att jag kan dra nu

snart, på tisdag börjar skolan igen ganska kul att träffa kompisarna iallafall.

Men vad har ni gjort idag?


Jag har anmält mig till Helges-talangjakt 2011 jag mailade en ljudfil och ringde

för att anmäla mig men dem svarade inte så jag lämnade ett meddelande

så hoppas dem svarar nu

tänkte sjunga en av Amy diamonds låtar gissa vilken...?

en liten ledtråd första ordet börjar på "W"???!


Fiskebäcksbadet! 

Av Linnea Friis - 20 april 2011 16:27

Nu håller jag på att packa upp mina kläder från vi köpte på torget och sånt.

nu har jag klippt mig och det blev jätte fint, sophia klippte sig också

vi var först på frölunda för det var invigning och man fick 20% på hela frölunda

tja, hälften av frölunda iallafall.  

och vi fick gratis glass och frölunda har öppnat eller ska öppna 30 st affärer till.

måste gå dit oftare då haha.

Jag ska skaffa guld pass i år men får se när jag får det kanske inte har råd nust denna

månaden som kommer.

men ska gå och titta lite på tv eller gå ut!♥


 

Av Linnea Friis - 20 april 2011 09:33

Vet ni varför....?!

Jag ska klippa mig idag, ska göra det klockan elva om 1 timma ungefär.

och sen ska mamma, sophia och jag åka till torget "kanske" och köpa ett par leggins till mig

och en vår jacka, längtar såå till 1 maj.  

Den 1 maj ska jag och mitt lag åka till gamla ullevy och ha uppvisning.

men ska gå och göra iårdning mig och åka till frisören.

Kramar Linnea.

Av Linnea Friis - 19 april 2011 17:18

Hej!

Sitter och bloggar lite nu och chattade med en kompis nyss men han inte säga hejdå

till henne för att mamma sa att jag skulle lägga ner datan och jag blev lite stressad.

Har varit helt sysslolös idag har inte haft någonting att göra

men ska gå och laga middag nu ses!


 

Av Linnea Friis - 17 april 2011 23:03

Hej!

Sitter och chattar lite med en kompis och bloggar lite.

Jag är så lycklig  

Jag har hittat en sångcoach till mig som ligger vid Kulmus eller det är på kulmus

på 1200 Kvadrat, mamma ska ringa dem och fråga om det finns någon plats kvar

det började vecka fem och nu är det vecka sexton så får hålla tummarna att jag kan få

en plats denna terminen eller om jag måste börja nästa termin.

Men det är jätte kul för att man får lära sig scenuttryck, dynamik (vet ej vad det är), rörelser när man sjunger (danssteg ex), hur man uttrycker känslor inom musik och toner.

och terminen avslutas med en konsert inför många människor ASS kul!!

Men imon ska jag till tandläkaren, SCARY  

och så ska mamma ringa och boka tid hos hårfrisören ska ju klippa mig.

men ska gå och lägga mig nu ses gullisar!


 

Ovido - Quiz & Flashcards