neafriis

Alla inlägg under juli 2011

Av Linnea Friis - 1 juli 2011 22:24

Håller på och för in lite bilder som jag och sophia tog nu på kvällen vi har spelat badmiton och nu ska jag duscha och sen mysa lite med familjen.

Imon ska jag vara med min atvå sötisar Elli & Clara ska bli så kul har inte sett dem på hela sommaren och clara har kommit hem från USA nu och elli......vet inte var hon har vart men jaja så kul att dem är hemma igen 

kanske komme rhem med bilder imon också och så kanske vi åker till torget vem vet.

idag har jag vart på torget och köpt en ny bikini var den inte snygg corall färg köpte jag dne i det fanns andra färger också men jag passade mest i den färgen.

Men ska gå och duscha nu


Hejdå!


 

Av Linnea Friis - 1 juli 2011 18:30

Köpte denna bikinin var den inte fin den var rätt så billig toppen kostade 93 kr och byxan kostade 139 så det var inte så billigt men ganska men ska gå och äta middag nu ses! 

Av Linnea Friis - 1 juli 2011 13:52

  

Ska åka och shoppa lite gran igen! ska bli kul mamma kommer hem snart för hon vart hos barnmorskan och nu snart kommer hon hem så åker vi till Rusta och sen drar vi till torget H&M har 50% rea och vill passa på nu ingeting tar slut och så kanske vi går till gina tricot och new yorker kommer hem med bilder så ni får se vad jag har köpt och sånt.....

ser på ljuva Havslivet på disney men ska lägga ner det och kolla lite på facebook innan mamma kommer men ska gå ses sen!

Ovido - Quiz & Flashcards