neafriis

Alla inlägg under juli 2011

Av Linnea Friis - 16 juli 2011 23:34



                

Av Linnea Friis - 16 juli 2011 17:40

Hej!

Håller på och äter en glass och ska snart gå o se på lite tv vill se om det finns något att se.

har vart och badat nyss i fiskebäck och Jesper kom hem till oss idag och våra sysslingar kommer 1-2 veckor dem kommer 29 juli, ska bli kul och träffa dem speciellt wilma vi ska göra många roliga saker vi ska bygga om vi åker och badar hon är super bra på det och så ska vi göra lite gymnastik hon är 4-5 år, men ska bli kul iallafall.

är så sugen på en godis bit nu ska ajg ska gå och se om jag hittar någon läcker bit.


Hejdå!


 

Av Linnea Friis - 15 juli 2011 22:14

Sitter och kollar på lite roliga bilder och tar massa nu från Photo boot det är jättekul photo boot man kan göra massa saker, idag har jag vart och handlat saker tills på söndag det ska bli så kul och nu sitter jag och äter lite godis haha ville vara lite rolig på den bilden som ni ser

hahaha

men ska gå och se på Bring It On In It To Win It! 

Av Linnea Friis - 15 juli 2011 13:49

Hej!

har nyss möblerat om lite i mitt rum det blev faktiskt ett riktigt tonårs rum men ska skaffa lite mer prydnadssaker blommor, tavlor och lite mer och en matta det kommer bli as häftigt.

ska åka med mamma snart på köpa mat och sånt till på söndag!


Before


After       

 

Av Linnea Friis - 13 juli 2011 17:39

Hejsan hoppsan!

Håller på och bloggar lite nu och ska snart gå ut och sola lite gran det är så skönt väder ute så man måste ju bara, vi var i stan idag och det var inte så kul men rätt så men sen åkte vi hem och nu har jag ätit en macka och håller på och laddar upp lite bilder.

Jag testade min såpbubble penna det gick att blåsa såpbubblor med den och det var roligt tog lite bilder när jag blåste och dem blev rätt så bra det var lite svårt att ta för det var lite blåsigt så man hann nästan inte ta några bilder på när man blåste, Hahaha 

Imon som sagt ska jag och anders paddla kajak i Eeskilskanal (vet ej hur det stavas) ska bli så kul vi får hyra en kajak som vi båda ska sitta i och flytväst och sånt ingår + våtdräkt (Hoppas jag iallafall) för att jag kommer nog rammla i haha.


 

Av Linnea Friis - 13 juli 2011 12:41

    Ska åka in till stan nu snart ska bara göra ett litet inlägg så sticker jag sen, jag ska in till stan

idag och jag ska möta någon där inne vet inte vem det är men någon och sen ska jag äta lunch inne i stan och kanske gå runt lite men få se, och sen när jag kommer hem ska jag öva lite och sen kanske bara slappa lite!

Men vi ses ska sticka nu hejdå.       

Ovido - Quiz & Flashcards