neafriis

Alla inlägg under juni 2011

Av Linnea Friis - 2 juni 2011 18:39

Har ätit middag nyss och jag fick en liten glass till efterätt

hoppas hoppas man får det på hotellet också efter middagen imon.

haha

ska gå och byta nål nu snart, idag har jag bara slappat mest bloggat.

Hoppas det går bra för oss imon vi har 10 st motståndare så hoppas

vi får en 1:a eller 2:a plats men satsar på en 1:a plats!


ska gå ner till ängen sen och leka med baily och sen ska jag ta en

glass till när jag kommer hem tror jag eller så ska jag packa färdigt

och sen ta en glass?!


 

Av Linnea Friis - 2 juni 2011 14:53

Hittade lite kläder när jag letade i min garderob,

dem är det nyaste jag har köpt detta året fast alla dem här kläderna som finns på

bilderna nu är nya!


 


 


 


 


 

Av Linnea Friis - 2 juni 2011 10:25

Hej!

imon ska jag åka och tävla i Malmö.

håller på och packar nu ska inte packa så mycket men typ

det spm behövs, vi åke rimon vid 1 och bussen går vid 2 tiden så

vi kommer till hotellet vid 5 tiden och då checkar vi in och äter middag.

sen på lördags morgonen så äter vi frukost och sen sticker vi till

hallen där vi ska tävla.

Idag vet jag inte vad jag ska göra ta det lugnt kanske, kansek gå upp

till momo och mofa får se.


 


 


 

Av Linnea Friis - 1 juni 2011 17:58

Hej!

Ska snart upp till momo och äta middag, vi ska äta middag

uppe hos momo idag ska bli kul.

Har vart ute med baily för ett tag sen, min top har kommit

köpte den från H&M letade i affärern först men hittade den inte så

jag beställde den åhh så glad jag är!


 

Av Linnea Friis - 1 juni 2011 17:28

Var ute nyss och tog lite bilder på mig och min lilla bebis sötnos.

kommer inte lägga upp alla bara några, dem som

blev fina då hehe!



 




         

Av Linnea Friis - 1 juni 2011 15:07

 

 

 

Vilka är eran summer hits?

Av Linnea Friis - 1 juni 2011 13:33

Hej!

är hemma idag igen kunde inte sova inatt så jag sov bara i tre timmar.

så jag hade sov morgon idag kan man säga, ska snart äta lite lunch och sen

ska jag facebooka lite.

Imon är det ingen skola och inte på fredag heller så vi har en långhelg

jippi! På fredag ska jag till Malmö och tävla fast ska ju inte stå på mattan men är glad

att jag får följa med iallafall och kommer få jätte kul.

Vi ska bo på Malmös häftigaste hotell dem har såå mycket frukost att man blir helt galen

haha, längtar såå bussen går vid 12 snåret så ska se om jag honner blogga innan jag åker.

imon ska jag packa och lägga ner saker jag ska ha

med mig.

men ska äta lite nu

Hejdå♥


 

Ovido - Quiz & Flashcards