neafriis

Alla inlägg under juni 2011

Av Linnea Friis - 16 juni 2011 13:49

Gud så skööönt med sommarlov och ikväll blir det beachfest.

Asså fatta att jag börjar 8:an det känns som om det var igår jag preicis började låg stadiet

gud kommer sakna er tjejer under sommaren men vi träffas ju  

Sången gick jätte bra idag och jag lyckades sätta alla verser

JIPPI

men ska göra iårdning mig till ikväll ses!


 

Av Linnea Friis - 16 juni 2011 08:36

Hejsan!

Idag är det SKOLAVSLUTNING längtar så vi ska samlas i bildsalen i skolan kl 11

sen ska vi gå till kyrkan och så ska det bli kul så klart.

Adam och jag övade igår så det ska nog gå bra idag, är jätte nervös fast jag ändå har

sjungit förut för skolan men ändå lite läskigt fortfarande

men det ska bli kul 


Jag har gjort mig fin nu och så ska jag gå till elin vid 20 i 11 tiden.

ska gå med elin och elisa till skolan undrar vad dem ska ha på sig

jaja får se men ska gå om 2-3 tim hejdå!


 

Av Linnea Friis - 15 juni 2011 22:41

Hej!

idag har jag vart och övat i kyrkan, det gick jätte bra fast jag satte inte direk den långa tonen

vet inte om jag ska sjunga den vad tycker ni?

ska gå och lägga mig nu snart har gjort ansiktsmask idag det var jätte roligt

och så har jag flätat året så det blir lockigt till imon

Det är SKOLAVSLUTNING imon JIPPI! 


   

Av Linnea Friis - 15 juni 2011 09:23

 

Av Linnea Friis - 15 juni 2011 09:19

Hej!

ska snart om 3 timmar åka till kyrkan och öva idag för imorgon har vi SKOLAVSLUTNING=D

är så glad inga fler läxor bara slappa och ha skoj.

jag vet ej vad jag ska göra idag mer än att jag ska åka till kyrkan och öva hela dagen

ska kanske vara med elli efteråt får se, är sååå spänd!


Outfit 


Topp - H&M


Jeans - Grand Canaria


Armband - grand canaria + glitter.

Ovido - Quiz & Flashcards