neafriis

Direktlänk till inlägg 12 juli 2011

I back with the story again!

Av Linnea Friis - 12 juli 2011 10:16

Mina värden har gått ner i Hba1C till 73 så det är bara några värden till så är jag på normal nivå men som sagt vad som hände igår, nå var var jag??? jo just de.....

.....och då körde alla killar på oss och då blev elin.. hur ska man säga det lite förbannad så då körde vi på dem också hahaha

och sen så åkte vi upp till Atmosfear och då så vågade jag inte åka den och vi stod i kö men vi gick upp igen och efter ett tag så kom vi tillbaks igen och gissa vad som hände vi var först i våran omgång och så var det några arbetare precis utanför vid atmosfear, och dem sa att det var något fel på den (SÖNDER)!!!! då fick alla gå och sen efter ett tag så funkade den fast då orkade inte elin och jag åka så vi åkte Kolorado istället och bakom oss så stod det 2 killar i våran ålder ungefär och vi hoppades att dem inte skulle komma i samma båt men det gjorde dem en av dem sa så här ungefär - Yes, vi kom med dem tjejerna!  och vi visste att vi skulle skrika mycket så jag skämdes lite gran när jag gjorde det fast dem skrek också så då var inte inte så pinsamt längre och då började dem prata med oss... Ah dem var ju goa killar  och sen när vi var ute ur kolorado så typ brottades dem och sa typ massa saker haha och sen åkte vi hem!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea Friis - 10 augusti 2011 20:40

Heej!¨ Jag har en ny blogg nu http://neafriis.devote.se/ jag vet att jag byter men det har hänt något på denna bloggen så jag kan inte ha den längre men jag kommer blogga på den nya, men jag har kvar denna ifall jag skulle ändra mig, vi vi ses på m...

Av Linnea Friis - 10 augusti 2011 17:05

Denna filmen är bara så rolig den kanske inte är så bra men den är rolig + islutet gör dem ett JÄTTE svårt cheer stunt som men inte får, fast dem SÄTTER den och det är så coolt! ...

Av Linnea Friis - 10 augusti 2011 13:36


Snart kommer Anders syster hit till oss och fikar det ska bli kul, Elton deras hund följer också med, har ni sett Elton kan ta lite bilder medans dem är här och lägga ut sen, ska till pappa på fredag så jag kanske tar med mig datan eller så gör ja...

Av Linnea Friis - 9 augusti 2011 14:04


 

Av Linnea Friis - 8 augusti 2011 23:20


    Linnea// Gissa vad det är för låt?

Ovido - Quiz & Flashcards